söndag 1 juni 2008

WT i SSRK Halland

Vi deltog på ett WT i Halland i går och nu börjar jag att känna igen Guinness.
Det gick bra på 4 stationer där vi fick poängen 20,20.19.19 men på 5:e stationen blev det bara 10 poäng.
detta var en dubbelmarkering på linje som inte såg svår ut men något gick fel så jag fick träda in och hjälpa till på nr. 2 och därför bara 10 poäng.
Den hund som tog hem grundogången var också en Flat med ärage Gunilla och hunden heter Isak.


Förra helgen så var jag en av arrangörerna på FRK södras dubbel arrangemang på Frostavallen i Höör.
Där var många trevliga hundar och hundförare.
På denna platsen skall vi arrangera Flatmästerskapet 2009 så detta var en test av marker och medarrangörer.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till de höga poängen, och ett extra grattis till tillskottet! Vilken goding! Hade inte Ing-Marie hållt sig i närheten så hade mina föräldrar smugglat med honom till Värmland :)

Anonym sa...

grattis grattis än en gång! tjusigt gjort av en svarting!!!!
önskar en sån däer gul....långhårig...och inte så duktig....men dock...gul ha ha

Anonym sa...

Grattis till ny tillskottet och till fina poäng på WT

hälsa frugan
kram kathy

Anonym sa...

Hej på er!
Vad kul att ni har skaffat en blogg, så man kan kolla vad ni har för er nere i södern. GRATTIS till jättefina poäng på WT! Jag ska maila över bilder från internatet, men jag kommer ju såklart inte ihåg mailadressen.... Fast nu kom jag på att den kanske finns på Annelis hemsida. Ska kika där!
Kram Therese & Gunde!

Anonym sa...

Hejsan!
Kul att ni har börjat blogga! och stort grattis till fina WT poäng!
Skall bli spännande att läsa om era aktiviteter och hur det går med lilla valpisen!
Ses på årsträffen!

Kramar
Ewa & Jessica, Diesel & Tara

Anonym sa...

Hej på er!
Va kul att hitta er blogg, x-tra roligt med skåne-bloggar :D
Hoppas att alt är bra med er allihop...

kramar Emma, Skott & Krut

Anonym sa...

Grattis till så fina poäng!

Önskar er alla en trevlig midsommar.

Kram Malin, Mingla och Foxy